Objevte nový způsob hledání vozů s AI

Vyzkoušejte chytré vyhledávání poháněné umělou inteligencí a najděte ideální vůz rychleji než kdy dřív.

Objevte nový způsob hledání vozů s AI

Popište svůj ideální vůz

Zadejte například „rodinné SUV do 500 000 Kč s nízkou spotřebou“ a nechte AI najít nejlepší možnosti.

Popište svůj ideální vůz

Upřesněte svůj rozpočet

Zadejte například „hatchback do 400 000 Kč“ nebo „prémiový sedan do 50 000 km“, a AI zobrazí relevantní nabídky.

Upřesněte svůj rozpočet

Poprodejní péče o zákazníky

Užitečné rady a důležité informace.
 Užitečné rady a důležité informace.

Jsme tu pro vás

Společnost AURES Holdings a.s. si váží všech svých zákazníků, a proto připravila nový projekt Péče o zákazníka. V rámci tohoto projektu se snaží s náležitou péčí poskytnout kvalitní služby všem svým zákazníkům. Cílem je zejména náležitá péče o zákazníka, vyřízení reklamací bez zbytečných průtahů a dále poskytnutí doplňkových služeb, které na těchto stránkách naleznete. Naší snahou je, abyste vy, naši věrní zákazníci, odcházeli vždy spokojeni a rádi se k nám vraceli. Připravili jsme pro vás transparentnější a rychlejší systém, jak zadat váš požadavek nebo reklamaci on-line. Najdete zde podrobný návod na vložení vašeho požadavku, a jak postupovat dále. Budeme rádi, pokud se s námi na těchto stránkách podělíte o vaše zkušenosti a podněty pro zkvalitnění naší péče o vás. Věříme, že budete s našimi službami spokojeni.
Karolína Topolová
generální ředitelka AAA AUTO


Časté dotazy po nákupu

Pomůžete mi s vyřízením „administrativy“ (STK, emise apod.)?

Nejenže pomůžeme, ale umíme vyřídit veškerou potřebnou administrativu (STK, emise, převody...). Více informací získáte na příslušné pobočce.

Koupil jsem si u vás auto a chci ho vyměnit. Je to možné?

Ano. Do 60 dní od koupě můžete auto vyměnit za jiné v pobočce, v níž jste zakoupil původní vůz. Tato nabídka se vztahuje na vozy s nimiž od zakoupení nebylo najeto více než 2000 km. O možnosti využít tuto službu vás při koupi informuje prodejce. Máte-li zájem o detailnější informace, volejte prosím 284 022 002 ve všední dny v 8–17 h. Rádi zodpovíme veškeré vaše dotazy. Společnost AURES Holdings a.s. si vyhrazuje u konkrétních vozů s ohledem na jejich technický stav tuto záruku neposkytnout. neposkytnout.

Chtěl bych si zakoupit starší vůz. Budu muset zaplatit emisní poplatek já, nebo ho uhradí AAA AUTO?

S tímto poplatkem již počítáme v naší prodejní ceně. Ceny vozů v AAA AUTO totiž obsahují (zohledňují) i výši poplatku, který budete muset fyzicky při registraci na příslušném registračním místě uhradit.

Jak dlouho trvá vyřízení dokladů?

Děláme maximum pro to, aby byla veškerá administrativa vyřízena co nejrychleji. Pokud nedostanete doklady do 30 dnů, obraťte se, prosím, na naše oddělení péče o zákazníky na tel. 284 022 002 nebo vyplňte elektronický formulář na našem webu. Budeme se snažit celý proces urychlit a dodat vám potřebné doklady co nejrychleji.

Kam se mám obrátit, pokud mám s autem nějaký technický problém?

Můžete se obrátit na naše oddělení péče o zákazníky na tel. 284 022 002 nebo nám můžete zaslat informace elektronicky. Určitě budeme schopni vám pomoci.

Mám chybu ve smlouvě (špatná korespondenční adresa, rodné číslo, odlišná cena a jiné), co mám dělat?

Mohlo dojít k administrativní chybě, za kterou se omlouváme, ihned ji opravíme. Kontaktujte prosím naši ZÁKAZNICKOU LINKU 284 022 002 nebo pište na podnety@aaaauto.cz.

Zavřít

Souhlasím výslovně se zpracováním a uchováním veškerých mých osobních údajů v rozsahu, jakém byly mnou poskytnuty, společností AURES Holdings a.s., IČ: 01759299. Souhlas lze kdykoliv odvolat, zásady nakládání s osobními údaji a další informace na m.aaaauto.cz/osobniudaje.

Zavřít

Souhlasím výslovně se zpracováním a uchováním veškerých mých osobních údajů v rozsahu, jakém byly mnou poskytnuty, společností AURES Holdings a.s., IČ: 01759299. Souhlas lze kdykoliv odvolat, zásady nakládání s osobními údaji a další informace na m.aaaauto.cz/osobniudaje.